FAQ

Niżej przedstawiamy odpowiedzi na problemy poruszane w najczęstszych pytaniach

1. Dostępność produktów
2. Stan realizacji zamówienia
3. Dokonywanie zakupów krok po korku
4. Czas oczekiwania na przesyłkę
5. Formy dostawy
6. Koszty dostawy
7. Płatności
8. Odbiór osobisty
9. Faktury VAT
10. Korekty w zamówieniu
11. Anulowanie zamówienia
12. Śledzenie przesyłki
13. Gwarancja na produkty
14. Uszkodzony towar
15. Zwroty

1. Dostępność produktów
W naszym sklepie oferujemy i widoczne są tylko produkty, które posiadamy na stanach w naszych magazynach, bądź też na bieżąco się w nie zaopatrujemy, dlatego sama oferta produktu świadczy o jego aktualnej dostępności.

2. Stan realizacji zamówienia
Na podany przez Państwo adres e-mail, na bieżąco będą wysyłane komunikaty o stanie zamówienia i niezbędnych informacjach dotyczących danej transakcji. Oprócz tego, przy wyborze opcji rejestracji/logowania, można posiąść możliwość wglądu w swoje dane teleadresowe i stan zamówienia.

3. Dokonywanie zakupów krok po kroku
Krok I – Wybór produktu
* Skorzystaj z wyszukiwarki, bądź poszukaj interesującego Ciebie produktu w katalogach tematycznych
* Każdy produkt jest opatrzony szczegółowym opisem i informacją
* Następnie dodaj szukane produkty do koszyka klikając na ikonkę „Kup teraz”
* Jeśli zamówienie jest kompletne przejdź do koszyka

Krok II – Składanie zamówienia
Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Realizuj zamówienie". Aby można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
 
Krok III – Koszyk
W koszyku znajdziesz informacje o wybranych produktach niezbędne do realizacji zamówienia. Sprawdź wartości w kolumnach ilości zamawianych towarów i opcjonalnie dokonaj korekt. Wybierz odpowiedni dla ciebie sposób dostawy i płatności (koszt przesyłki „za pobraniem” jest wyższy). Oprogramowanie automatycznie dostosuje koszt dostawy zależny od gabarytów, wagi i sposobu dostawy, wybierając najniższą możliwą opłatę. Potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „Zamów"

4. Czas oczekiwania na przesyłkę
Czas otrzymania przesyłki jest zależny od dwóch czynników: zaksięgowania wpłaty, równoznacznego z uruchomieniem procedury wysyłki i czasem dostarczenia przez firmę spedycyjną. Szacunkowy czas oczekiwania jest widoczny w tabelce w zakładce Informacja o Wysyłce.

5. Formy dostawy
W zależności od transakcji w założeniu uwzględniamy 3 formy dostawy:
* Poczta Polska S.A.
*Firma kurierska
*Odbiór osobisty
Więcej informacji w zakładce Informacje o Wysyłce

6. Koszty dostawy
Koszt dostawy jest zależny od produktu i jego gabarytów. Oprogramowanie sklepu przyjmuje automatyczny algorytm naliczający minimalna możliwą opłatę za skompletowany zestaw produktów. Podstawowe informacje o drabinkach i kosztach poszczególnych usłó znajdują się w zakładce Informacje o Wysyłce

7. Płatności
Preferujemy 3 formy płatności
* Przelew
* Pobranie
* PayU
Więcej informacji w zakładce Płatności

8. Odbiór osobisty
Bez wątpienia można odebrać zakupione produkty osobiście w naszym punkcie przy ul. Spichrzowej 6, w Krotoszynie.

9. Faktury VAT
Oczywiście wystawiamy Faktury VAT i jeżeli chcą Państwo takową otrzymać, prosimy o zaznaczenie tej opcji w formularzu zamówienia, podając jednocześnie niezbędne dane do jej wystawienia.
Data wystawienia Faktury VAT jest równoznaczna z datą wysyłki towaru. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

10. Korekty w zamówieniu
Modyfikować zamówienie można jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W chwili dokonania transakcji i oddania zamówienia do realizacji modyfikacja jest już niemożliwa. W razie niezbędnej modyfikacji zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu) pilnie skontaktuj się z nami. Najlepiej telefonicznie na numer: 62 722 00 47

11. Anulowanie zamówienia
Możesz anulować zamówienie jedynie do momentu kompletowania jego zawartości i wyboru sposobu płatności i wysyłki. W momencie dokończenia procesu zamawiania („dokonania płatności”) bądź przesłania na wskazany adres, anulowanie transakcji jest niemożliwe z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w Ustawie. W wąskim zakresie problemów z dokonywaniem transakcji pilnie skontaktuj się z nami, najlepiej telefonicznie: tel. 62 722 00 47

12. Śledzenie przesyłki
Gdy wybrana zostanie opcja dostawy firmą kurierską, zostaną Państwo poinformowani wiadomością e-mail o nadaniu przesyłki wraz z linkiem do śledzenia drogi paczki.

13. Gwarancja na produkty
Tak, produkty dostępne na stronie sklepu, posiadają gwarancję obowiązującą na terenie Polski. Informację o czasie gwarancji znajdziesz na stronie produktu i/lub producenta. Istotne by zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę), gdyż tylko wtedy klient ma podstawę do składania reklamacji.

14. Uszkodzony towar
Koniecznie przed odebraniem przesyłki, sprawdź czy przesyłka nie została uszkodzona. W razie widocznych istotnych uszkodzeń przesyłki zalecamy kontakt z nami pod numer: lub numer: następnie kurier powinien sporządzić protokół uszkodzenia, którego jeden egzemplarz zostaje u Pana/Pani.

15. Zwroty
Zwrot może być dokonany wyłącznie w przypadku, gdy zwracany towar jest w stanie nienaruszonym; tzn. posiada oryginalne, nienaruszone etykiety i opakowanie oraz nie nosi jakichkolwiek znamion użytkowania. Koszty wysyłki zwracanego towaru pokrywa zwracający. Informacja ta jest niezależna od innych uprawnień konsumenckich, ustanowionych przez obowiązujące prawo.